یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی از پذیرش بیش از 500 طلبه جدید الورود در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی پور در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه‌های پیش روی حوزه علمیه استان مرکزی، اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که با توجه به ایام تعطیلات در این حوزه در حال برگزاری است، برنامه های تابستانه می‌باشد.

وی با اشاره به قرار گیری در ماه مبارک رمضان بیان داشت: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است که با حضور طلاب در این ماه مبارک در حال برگزاری می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: با حضور تعدادی از حوزه‌های علمیه سراسر کشور، یک دوره آموزشی در شهرستان تفرش برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پذیرش حوزه علمیه استان مرکزی برای سال تحصیلی جدید ابراز داشت: ثبت نام در حوزه علمیه استان بی نظیر بود به طوری که افراد زیادی متقاضی تحصیل در حوزه ثبت‌نام نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه استان مرکزی را 500 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون تعداد زیادی از افرادی که توانسته اند در آزمون کتبی امتیازات لازم را کسب کنند در این حوزه علمیه ثبت نام شده و بعد از برگزاری دوره تثبیت و اختبار، لیست قطعی افراد پذیرفته شده که حد نصاب نمرات لازم را کسب کرده اند اعلام خواهد شد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha